2012. november 10., szombat

Hatás



Kedvenc fotóm: Nyugalom

“American Girl in Italy”  1951. (Jinx Allen)


Azon gondolkodtam hol is kezdődtem...
Ez a fotó volt talán az első ami nagyon tetszett és be is kereteztem,
egy kidobott naptárban találtam rá.
Azóta én is kutatom mi rejlik a fotók mögött...
Számomra a legfontosabb az érzés, amit közvetít. 
Azt tapasztaltam, hogy azok a fotóim jók és maradandók, amelyekből árad 
a fotózáskori érzésem. Ha ez a két dolog rátalál egymásra és így együtt találják meg
azokat az érdeklődő nézőket, akikben hasonló érzés keletkezik, akkor sikerült.
Széles spektruma van a fotóművészetnek is.
 Meg kell találni a saját stílust, a teljes azonosulást önmagunkkal,
 levetkőzni a kliséket, a technika okozta különbségeket...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése