2013. május 22., szerda

Rita

nap alkalmából, elmesélem e török  szegfű történetét. Régóta szeretem a török szegfűt, selymes, tarka színei, kellemes illata miatt. Négy éve néhány palántát ültettem, gondoltam majd elszaporodik. Valószínű nem találtam el a helyét, mert nem töltötte be a kert ráeső részét. Tavaly szinte el is tűnt. Az idén tavasszal   észrevettem a kapuban egy vékony repedést a járdában, ahonnan kikandikált egy apró, zöld növényke. Lassan napról-napra növekedett és végre ismerőssé vált számomra. Nagyon büszke lettem erre a kis "hősre" aki olyan kitartóan fejlődött, hogy ma reggelre felköszöntött. Ezzel a bátor és erős kis "virágcsokorral" szeretném megköszönni a névnapomra küldött köszöntéseket és jó kívánságokat. Szeretnék én is további jó egészséget és kellemes időtöltést kívánni.
 

Ezek a szép felhők vettek körbe és  kísértek ma hazáig.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése