2013. augusztus 9., péntek

Macaron

Kapható a Daubner Cukrászdában és még számos helyen.
Fagyizni mentünk be a cukrászdába és feltűnt a sok színes sütemény. Egy férfi épp tetemes mennyiséget vásárolt belőle és elég magas árat is fizetett érte. De ezzel én akkor, (június végén) nem is foglalkoztam. Ma beleolvastam az egyik blogba és olyan gyönyörű fotókon reklámozták, ezt az olasz eredetű, mára francia különleges édességet: Pierre Hermé (Paris) macaronjait, hogy kicsit közelebbről is megismerkedtem ezzel az új divattal. Még nem kóstoltam, de tervezem.

Mi is az a macaron?

Pierre Hermé könyvei.
"Pierre Hermé világhírű francia cukrász receptes cukrászkönyve. A sokak által Macaron Királyként emlegetett cukrász-könyvszerző sok kiváló minőségi recept mellett ismerteti néhány legendás, neki tulajdonított vagy általa átgondolt, klasszikusnak mondott süteményt is, úgy, mint az Ispahan, MilleFeuille Vanília, Opera vagy Mahogany."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése