2012. december 28., péntek

A galamb szárnyai

Az alábbiak  „A galamb szárnyai” című film által keltett hullámok lenyomatai.
Szeretem a hullámokat, jól lehet rajtuk szörfözni.
 Érdekesebbnél érdekesebb dolgokat megtudni.
Az internet számomra egy varázsceruza.

filmajánló


 fotó

 Swarovski    Cristal

Helena Bonham Carter a filmben hasonló ékszert visel a nyakában.

kritika

Zsoltárok 55
a filmben hangzik el:
     "Az én szívem reszket bennem, és a halál félelmei körülvettek engem.
      Félelem és rettegés esett én reám, és borzadály vett körül engem.
 Mondám: Vajha szárnyam volna, mint a galambnak! 
Elrepülnék és nyugodnám."

 könyv
Henry James


1 megjegyzés:

  1. Ímé, messze elmennék és a pusztában lakoznám.

    Sietnék kiszabadulni e sebes szélből, e forgószélből.

    VálaszTörlés