2012. december 29., szombat

Kedves Látogató!

A 3000 szó az egyéni
benyomásaimról akart szólni,
 itt-ott elkanyarodott és különböző
 kalandokra hívtam kedves olvasóimat.
 Remélem szívesen barangoltak velem.


Jól szórakoztam
mindannyiszor elindultam
 egy film, könyv, zene, fotó... nyomában.
Annyi érdekes és értékes dologra bukkantam
és úgy gondolom jó lenne az értékeket továbbadni. 
A facebook-ot felhasználom a bejegyzések közzétételére,
 ilyen szempontból hasznos, hogy az információk gyorsan áramlanak.
Azonban érdemes végiggondolni miről és milyen formában nyilatkozunk.
 A semmiről sem szóló mondanivalók és a végtelen kitárulkozások hová vezetnek?
 Unatkozás helyett olvassunk, tanuljunk, hallgassunk zenét, szélesítsük látásmódunkat!
Panaszkodás és sajnálkozás helyett tegyünk valami kézzelfoghatót!
Keressünk olyan kapcsolatokat amiktől jobban érezzük magunkat!
Szakítsunk a megszokott és esetleg kinőtt előítéletekkel!
Remélem mindig marad energiám, hogy megosszam
Önökkel a gondolataimat, az érdeklődésemet
 és ezzel is segíthetem életünket jobbítani! 
Tisztelettel: Korcsog Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése