2013. április 22., hétfő

Föld Napján

virágoznak a gyümölcsfáink: a körte, cseresznye, meggy, szilva, őszibarack, mandula. Lehet bennük gyönyörködni és talán termés is lesz rajtuk. Ezen a vidéken a sárgabarack jól érzi magát és nagyon finom tud lenni a gyümölcs és a lekvár is. A körtén már volt kóstoló. A tulipán ráadás. Nagyon szép kertben nőttem fel és valami hasonlót szeretnék én is létrehozni. Nagypapám kertész volt és értett a növények nyelvén. Mamival rázogattuk a "csörgős" almafát, nagyon szerettem ezt a kellemes ízt. Volt őszibarack, és minden finomság, sok málnát, ribizlit, piszkét ettünk. Gyönyörű teljes orgonák illatoztak a máriakoszorúk és a  rózsák között. Valahogy csodás dolog a saját kertedből, a saját fádról szedegetni a gyümölcsöt. Cseresznyefánk nem volt és mindig nagyon vártam haza kisiskolás koromban papát, mert a kertészetben az első cseresznyéket nekem szedte le...csemegegyereknek hívott.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése