2013. április 5., péntek

Harcosok diétája

 Mit jelent a harcosok diétája?


Az egyik kollégám testalakja szemem láttára néhány hónap alatt alakult át, szerintem vékonyabb lett, mint mielőtt megismertem, vagyis visszatért középiskolás súlyához. Gondolom sokan álmodnak erről.


Miután itt semmilyen átverésről nem lehet szó, megkérdeztem vajon neki melyik módszer segített. Először hallottam erről az új lehetőségről. 


Utána néztem és jónak találtam, ezért ajánlom másoknak is akik súlyproblémájuk van, harcosok módján küzdjenek meg a felesleges kilókkal. Úgy szabadítsuk fel belső energiáinkat, úgy kerüljünk tökéletes formába, hogy ezt könnyedén be tudjuk illeszteni a mindennapjainkba.  forrás

 forrás


"Napközben az energiákat a napi teendőkre kell összpontosítani, ebben az időszakban testünk zsírt éget és méregtelenít, emésztőrendszerünk pedig pihen, ezért ilyenkor elegendő zöldség, gyümölcs, esetleg némi fehérje fogyasztása. Az eredmény egész napon át tartó kirobbanó energia és koncentráltság lesz, eltűnik az ebéd utáni bágyadtság és fáradtság"

 
"A Harcosok étrendjének lényege, hogy naponta egy főétkezésed van, mennyiségi korlátozás nélkül, és lehetőleg este." forrás


"Mint minden étrend ez is „fejünk” átprogramozásával jár. De néhány hét után, ha követed, egész biztos átállsz, és nem érzed éhesnek nagyon magad napközben, amikor pedig eszel, pontosan tudod, hogy mit, és mennyit kívánsz, hisz tested jelzéseit követed."

 

Én testkontrollal  nyertem vissza, 32 éves koromban, második szülésem után, régi alakomat és közben rengeteg energiával rendelkeztem. A testkontroll diétából a szétválasztó részt nem is, csak a de.11-ig  gyümölcsöt alkalmaztam. Mára ebből az megmaradt, hogy nap közben csak annyit eszem ami a szükséges energiát fedezi, vagyis a kicsit éhezős állapotot érezzem, ne a telítettséget.    forrás



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése