2013. október 3., csütörtök

Harcban önmagunkkal

címmel, gondolatokat gyűjtöttem össze a 8. b. osztályban.


"Nem is tudom hol kezdjem...Önismeret? Jesszusom! Óóoo... Nagyon nem ismerem magam. Kéne, de nem megy, bár megpróbálom. Önismeret, már a szó is elég fura, na de mindegy. Nagyon "fura" lelki állapotban vagyok  mostanság. Szeretek, táncolni, a kedvenc színem a rózsaszín. De várjunk csak. Ennek nem sok köze van az önismerethez. Próbáljuk újra. Nagyon könnyen megbántódom, ha valami nem úgy sikerül, ahogy szeretném, hajlamos vagyok elsírni magam. Ha valaki kiabál velem, belülről mindig azt érzem, hogy olyan szívesen visszakiabálnék neki, de nem teszem. Talán ez az önuralom? Na nézzük mi van még. Néha az embernek nem tetszik akit próbálok alakítani. Hogy miért nem vagyok önmagam? Talán mert félek mit gondolnának a valós oldalamról. Szeretem ha röhögnek a vicceimen, de szeretném ha nem csinálnának abból viccet aki vagyok! Nagyon sokat kell még tanulnom, de legfőképpen meg kell tanulnom a PILLANATNAK élni. De vajon miért vagyok ilyen amilyen vagyok?! Lehetnék az aki vagyok (de az nem én lennék) mivel akit most játszok: megtaláltam benne önmagam!" Joó Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése