2014. január 5., vasárnap

Középső







"...Akármi történik veled, a varázskő megment téged minden bajtól, veszedelemtől. 
Ha megérted, mi van beleírva." forrás





forrás


Ne szólj hozzám!

Ne szólj hozzám, úgyse hallom,
Benne vagyok egy filmben,
Duku gróffal fénykardozok,
Ki ne rángass innen!

Már az oviban Obi Van voltam,
Azóta tart a párbaj,
Mért zavarsz most, végveszélyben?
Apa, ez teljesen rád vall!

Ahelyett, hogy segítenél,
Bejöhetnél a filmbe,
Lehetnél egy padaván, ki
Bennem rajongva hinne!

Ne szólj hozzám, úgyse hallom,
Olvasok épp egy könyvet,
Ha most ebből kibillenek,
Fölfalnak rögtön a szörnyek...

Viszont közben éhes vagyok,
Jöhetne végre egy szendvics,
Hozd anya, csak meg ne zavarj,
És aztán rögtön menj is!
forrás

forrás - bugs dresses - Baltazár Színház
"...a reklám, amely ma a leghétköznapibb és legnézettebb vizuális forma..."


Ki vagyok én...?

Christian   Tagliavini
Pumpkin Paradise

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése