2012. december 14., péntek

Mi a titka?


A Louis Vuitton cég éves forgalma 5 milliárd euró.
Világszerte 456 Vuitton üzletből szerezhetik be a táskákat és kiegészítőket a vásárlók.



párizsi divathét

Egy amerikai dizájner, Andrew Lewicki tervezte ezt a minimum különleges gofrisütőt, mely a szokványos rácsos minta helyett a Louis Vuitton divatház jellegzetes LV logós mintáját süti a gofriba, mely leginkább a méregdrága luxustáskákról, illetve ezek hamisítványairól lehet ismerős.

Csak a logó számít?

Csak a logó számít? forrás

Mielőtt még bárki sikítófrászt kapna a tökéletesen értelmetlen konyhai gép láttán, eláruljuk, hogy csak egyetlen darab létezik belőle, és az is sokkal inkább művészeti alkotás, mintsem kereskedelmi forgalomba szánt termék. A kreátor ugyanis éppen hogy fricska gyanánt készítette a gofrisütőt, kifigurázva azt a fajta sznobériát, amikor valaki kizárólag feltűnő luxuslogókkal ellátott cuccokban képes csak jól érezni magát. Így azért már más...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése