2013. január 11., péntek

Kritika

Így neveld az anyádat című filmet
több osztállyal is megnéztem egészségtan órához kapcsolódóan.
Nagyon jól dolgozza fel a kamaszkori konfliktusokat.


 Arra kértem tanítványaimat, hogy írjanak kritikát,
fejlődésregényt a filmről. 
Íme néhány:

"Nekem az Így neveld anyádat című film nagyon tetszett. A főszereplő egy fejlődésregényt készített, ami arról szólt, hogy milyen szakaszokon kell átmennie, hogy felnőtté váljon. A lány mindennek érdekében összeveszett legjobb barátnőjével aki mindig támogatta. Egy kínos megaláztatás is érte őt. Az anyukája nem nagyon törődött vele. Mindeközben még el is vesztette állását az anyuka. Nekem csak az nem tetszett a filmben, hogy sokat veszekedett az anyukájával. De mindezt azért tette, hogy oda figyeljenek rá. A vége tetszett a legjobban, mert az anyukájával kibékültek több törődést szánt gyermekére. A lány pedig legjobb barátnőjével is békét kötött. Tudom ajánlani mindenkinek a tanulságokkal és viccel teli  filmet.
Motyovszki Bettina 6.c.

"Nekem nagyon tetszett a film, mert vicces is volt és megható. Megmutatta, hogy csak mert a terv része az, hogy megbántsuk a legjobb barátnőnket, igazából is meg lehet bántani. Az viszont nem annyira tetszett, hogy túl gyorsan akart felnőni. Viszont sajnáltam, hogy az anyjával olyan rosszban volt. Sajnáltam még azért is a lányt, mert az anyja nem törődött vele, elhanyagolta. Lehet, hogy nem volt valami jó anya, de azért én láttam rajta, hogy szereti, és mindent megtenne a lányáért. Azzal is már megmutatta ezt, hogy utána ment, mikor a lánya el akart menni, és látszott rajta, hogy aggódik. De szerencsére meg tudta állítani a lányát és kibékültek. Igaz, a lány haragudott az anyjára, de ő is nagyon szerette az anyját."
Diószegi Anna 6.c.

"Az iskolában mindenki csúfolta őket és ezen változtatni akartak. Így elhatározták,hogy egy hét alatt megváltoznak. Az anyukájuktól loptak pénzt amiből feltűnő ruhákat s sminkeket vettek. Így akartak mások szemében felnőttnek látszani. Az egyik lánynak bevált a terve, de a másikat továbbra is csúfolták alkata és kinézete miatt. Azt a lányt akinek sikerült ez az átalakulás elhívták egy buliba, ahol le akart feküdni egy fiúval. Az utolsó pillanatban meggondolta magát. Nem akart hazamenni, mert szégyellte magát az anyja előtt ezért elszökött otthonról. Az anyukája kereste, mert nagyon aggódott miatta. Egy idő múlva megtalálta lányát és otthon mindent megbeszéltek. A két lány a történtek után is jóban maradt egymással. Arra törekedtek,hogy olyanok maradjanak amilyenek. Az embert ne a kinézete alapján ítéljék meg, hanem a belső értékei szerint. Ezek után ők sem a külső megjelenés alapján ítélték meg iskolatársaikat."
Pásztor Veronika 6.c.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése