2013. január 12., szombat

Repülés


Kényszerleszállás egy jó film.
Nem egy egyszerű repülőszerencsétlenséget élhetünk át, 
hanem egy pilóta életének mélységeibe is betekintünk.
 Méltán jelölték az idei Oscar-díjra  - Legjobb férfi alakítás kategóriában  
Denzel     Washingtont


Karamell: Jelenés

Volt egy álmom
Egy szörnyű látomás
Most is érzem
Századszor élem át
Nem értem miért
Tényleg nem értem
Miért nem lépem át
Hidd el, láttam a háborút
Csillagok égtek el
És mindenre sötétség borult
Eltiport imák
Megtört megölt ölelés maradt csak nyomán
Refrén:
Láttam nevetést szörnyű helyeken
Égi jelenést szétlőtt tereken
Mennyi zokogást
Féltve ölelést
Ott voltunk te meg én
Láttam magamat
Szívem csatatér
Égi sereget
Harcát lelkemért
Hangos zokogást
Sírva ölelést
Ott voltunk te meg én
Egy álom
Láttam a lángokat
Sorstalan életet
Az elrabolt gyermeki álmokat
Suttogó remény
Halk lépteid elnyeli a némaság
Nincs szó leírni a szenvedést
Az életet érteni egy élet is kevés
Nézz körül és láss
Lehet hogy régebben a rémálomból élsz
Refrén 1x
Lásd ahogy rád ragyog az ég
Ahogy könnye hull
Szállj fel az angyalokkal
S lelked ne vakítsd el
Lásd,amit nem szeretnél
Élj, ahogy bennem élsz
A múlt sebeit ne tépd fel
S könnyed ne tagadd el
Refrén 2x
Láttam nevetést szörnyű helyeken
Égi jelenést szétlőtt tereken
Mennyi zokogást
Féltve ölelést
Ott voltunk te meg én
Láttam magamat
Szívem csatatér
Égi sereget
Harcát lelkemért
Hangos zokogást
Sírva ölelést
Ott voltunk te meg én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése